Alira.ro | Datini de vin Iubesc Vinul Romanesc
jameson, sine metu, mândria Irlandei
JAMESON este mândria Irlandei. Îndreptățită. Atât prin faima produsului (mai ales în lumea eterică a distilatelor!), cât și prin calitate. SINE METU este un slogan extrem de potrivit în acest sens, deoarece explică o atitudine: FĂRĂ FRICĂ. Mai cu încredere, adică, prindeți și voi puțin curaj... :) ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Datorita scumpirii anumitor produse, ca oua, carne si produse lactate, Consiliul Concurenței a fost sesizat de MADR. De asemenea, semnificativ este si faptul ca analizele Ministerului Agriculturii nu au dus la concluzia unor cresteri importante de prețuri, instituția neavand nicio modalitate la indemana (sau imputernicire de lege) care sa-i permita ...
Read More
AVINCIS
Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, berea specială de Crăciun care dă tonul sărbătorilor de iarnă ale românilor încă din anul 2000. Devenită un simbol al Crăciunului, Tuborg Christmas Brew este singura bere specială de sărbători din România și va fi disponibilă pe piață și în 2017, timp ...
Read More
MALTA TRAVEL
Am pregatit pentru tine o super oferta, extrem de rara de la FlyDubai pentru foarte multe vacante exotice. Mai exact sunt urmatoarele: ETIOPIA, Oman, Zanzibar, Dar Es Salaam, Maldive, Sri Lanka, Nepal si Emiratele Arabe Unite. Mai jos sunt toate promotiile si perioadele corespunzatoare ofertelor! ATENTIE TOTUSI, ca-ntotdeauna perioadele sunt ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Gastro-bakery: asociere de succes în beneficiul consumatorului

Potențialul pieței de HoReCa, estimat la circa 1 miliard de euro/an în România, atrage atât prin diversitatea sub-domeniilor cât și prin posibilitățile de inovare și creativitate. De la restaurante de cinci stele, localuri rustice sau bistro-uri sofisticate, gastronomia și-a făcut loc, treptat, și în alte locații și domenii.

În calitate de clienți, ne place să avem la îndemână nu doar produsele de care avem nevoie, dar și cele complementare lor, astfel încât căutarea să fie scurtă, efortul minim și rezultatul complet.
În același timp, tendințele mondiale în ceea ce privește gastronomia urmează două mari direcții: nutriție și sănătate – în încercarea de a oferi alimente armonizate nutrițional și cât mai apropiate de compoziția lor naturală – și user friendliness (prietenos cu utilizatorul) – prin crearea de soluții complete de produse și servicii. O tendință vizibilă deja și în România, este pătrunderea gastronomiei în brutării și patiserii, completând oferta acestora de produse.04ccfa5912a78134b8056676f3532d14_L
Brutăria a evoluat, în ultimii ani, de la un domeniu în care se ofereau soluții simple și o sortimentație destul de limitată, la un sector care azi include game întregi de produse, cu o diversitate pe care greu ne-am fi imaginat-o în urmă cu douăzeci de ani. Iar această dezvoltare nu putea să treacă neobservată pentru jucătorii pieței de HoReCa, oportunitățile de business fiind practic nelimitate.Magazinele de pâine au devenit centre pentru servirea mesei, fie că vorbim despre un mic dejun rapid sau to go (la pachet), un prânz sănătos sau o cină ușoară – toate în beneficiul clienților care pot să se bucure de această asociere în timpul din ce în ce mai scurt pe care îl au la dispoziție pentru servirea mesei sau întâlnirea cu cei dragi.Și pentru că experiența consumatorilor nu depinde doar de gustul și diversitatea produselor, designerii și arhitecții au contribuit și la acest val de noi tendințe, prin concepte care să facă posibilă integrarea armonioasă a celor două domenii – gastronomia și brutăria/patiseria – și să transforme locațiile hibrid în experiențe plăcute pentru clienții lor.

 

Sursa: http://gastromedia.ro/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN