Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Gastro-bakery: asociere de succes în beneficiul consumatorului

Potențialul pieței de HoReCa, estimat la circa 1 miliard de euro/an în România, atrage atât prin diversitatea sub-domeniilor cât și prin posibilitățile de inovare și creativitate. De la restaurante de cinci stele, localuri rustice sau bistro-uri sofisticate, gastronomia și-a făcut loc, treptat, și în alte locații și domenii.

În calitate de clienți, ne place să avem la îndemână nu doar produsele de care avem nevoie, dar și cele complementare lor, astfel încât căutarea să fie scurtă, efortul minim și rezultatul complet.
În același timp, tendințele mondiale în ceea ce privește gastronomia urmează două mari direcții: nutriție și sănătate – în încercarea de a oferi alimente armonizate nutrițional și cât mai apropiate de compoziția lor naturală – și user friendliness (prietenos cu utilizatorul) – prin crearea de soluții complete de produse și servicii. O tendință vizibilă deja și în România, este pătrunderea gastronomiei în brutării și patiserii, completând oferta acestora de produse.04ccfa5912a78134b8056676f3532d14_L
Brutăria a evoluat, în ultimii ani, de la un domeniu în care se ofereau soluții simple și o sortimentație destul de limitată, la un sector care azi include game întregi de produse, cu o diversitate pe care greu ne-am fi imaginat-o în urmă cu douăzeci de ani. Iar această dezvoltare nu putea să treacă neobservată pentru jucătorii pieței de HoReCa, oportunitățile de business fiind practic nelimitate.Magazinele de pâine au devenit centre pentru servirea mesei, fie că vorbim despre un mic dejun rapid sau to go (la pachet), un prânz sănătos sau o cină ușoară – toate în beneficiul clienților care pot să se bucure de această asociere în timpul din ce în ce mai scurt pe care îl au la dispoziție pentru servirea mesei sau întâlnirea cu cei dragi.Și pentru că experiența consumatorilor nu depinde doar de gustul și diversitatea produselor, designerii și arhitecții au contribuit și la acest val de noi tendințe, prin concepte care să facă posibilă integrarea armonioasă a celor două domenii – gastronomia și brutăria/patiseria – și să transforme locațiile hibrid în experiențe plăcute pentru clienții lor.

 

Sursa: http://gastromedia.ro/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN