Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Este foarte important sa stiti ce mancati, intotdeauna, asa ca, drinkfood.ro v-a pregatit un articol special astazi: cum descoperiti in alimente o bacterie mortala copiilor și adulților cu un sistem imunitar scăzut. Salmonella, ah, dulce salmonella (nu, glumesc, nu e deloc dulce, e mortala). Peste tot dam de ea, uf! ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
fondul de garantare a creditului rural fgcr-ifn-sa, fgcr-ifn-sa
Fondul de Garantare a Creditului Rural FGCR-IFN-SA s-a constituit în februarie 1994, potrivit Legii nr. 31/1990, ca o societate comercială pe acțiuni, în urma negocierilor Comisiei Comunității Europene și Guvernul României, reprezentat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, concretizând programul Comisiei Europene de sprijinire a procesului de privatizare a agriculturii ...
Read More
AVINCIS
Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, berea specială de Crăciun care dă tonul sărbătorilor de iarnă ale românilor încă din anul 2000. Devenită un simbol al Crăciunului, Tuborg Christmas Brew este singura bere specială de sărbători din România și va fi disponibilă pe piață și în 2017, timp ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Initiative a adus brutăria Lidl la metrou

Initiative a adus brutăria Lidl la metrou

 

Persoanele care au tranzitat staţia de metrou Mihai Bravu, în perioada 4 aprilie – 4 mai, au avut parte de o surpriză: un miros intens de pâine proaspăt scoasă din cuptor i-a întâmpinat pe călători la trecerea prin porţile de acces ale metroului. „Brutarul” din spatele acestui concept este agenţia de media Initiative, care a pregătit o poartă înmiresmată pentru promovarea brutăriei Lidl.

Poarta a fost amplasată chiar la punctele de acces de la metrou și semnalizată suplimentar cu un autocolant pentru podea, ambele având branding Lidl. Mai mult, un sistem special pe bază de senzori care declanșa un miros de pâine caldă la fiecare trecere prin poartă i-a ispitit pe călători să calce pragul magazinului Lidl din zona Mihai Bravu. Prin acest proiect, Initiative a oferit o alternativă unică de engagement cu publicul vizat de Lidl şi a creat un moment memorabil pentru persoanele care merg zi de zi cu metroul.

METADATA-START

„Lidl este unul dintre partenerii noștri care îmbrăţişează ideile de promovare neconvențională, astfel că am reușit să realizăm împreună un proiect special de indoor/OOH cu efect olfactiv pentru a-i atrage pe consumatori de la metrou direct în magazin. Fie că le-am trezit călătorilor din stația Mihai Bravu amintiri din copilărie cu această activare proustiană, fie că pur și simplu le-am făcut poftă de pâine proaspătă, reacțiile lor au fost pozitive, iar rezultatele se arată pe măsură”, afirmă Anca Ionescu, Account Director – Head of Unit, Initiative.

Poarta cu senzori a fost realizată cu ajutorul companiei de marketing experiențial Motion Vision Communication (MVCom).

„E nevoie de foarte puțin – o aromă, o atingere, un foșnet – pentru a retrăi un moment, cu tot cu încărcătura emoțională aferentă. Concluzia este că suntem cu toții sinestezici – excitații din tactil sau, mai ales, olfactiv pot activa din memoria de lungă durată imagini și/sau sunete. Iar acest lucru se poate întâmpla cu ușurință și în fracțiuni de secundă, cu condiția ca ‘înregistrarea’ de referință să fi fost inițial făcută cu emoție”, explică Marian Costache, Managing Partner MVcom / Meșteșugar MULTIsenzorial. Potrivit acestuia, oamenii au într-o proporţie covârşitoare (79%) primele amintiri olfactive de la vârste de până în 7 ani, iar într-o campanie OOH consumatorii ar fi încurajaţi să folosească sau să cumpere produsul dacă mesajul este însoţit de lumini (în proporţie de 80%), muzică sau mesaje audio (79%), de o experienţă tactilă (79%) sau de una olfactivă (74%). Astfel, implicarea tuturor celor cinci simţuri în realizarea unei campanii  prezintă un potenţial imens de comunicare.

Despre Initiative

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, BPN, Golin, Profero și Medic One.

Despre Motion Vision Communication

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom, este prima companie de Marketing Experienţial din România.

Sub deviza “Experiences On The Move”, acoperă atât strategie, cât şi implementare pentru construcţia de experienţe memorabile pentru consumatori, vizând două direcţii importante. Prima dintre acestea ţine de Marketingul MULTIsenzorial, iar cea de-a doua de cel de Gherilă.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN