Alira.ro | Datini de vin Iubesc Vinul Romanesc
Germanii de la Pfeifer & Langen au decis sa opreasca activitatea fabricii Zahărul Oradea, iar producția de zahăr preluata de alte fabrici din cadrul grupului, se arata in comunicatul firmei: ”Ultimele luni au adus schimbări semnificative ale mediului de reglementare european în industria zahărului, în special prin liberalizarea piețelor. Această ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Datorita scumpirii anumitor produse, ca oua, carne si produse lactate, Consiliul Concurenței a fost sesizat de MADR. De asemenea, semnificativ este si faptul ca analizele Ministerului Agriculturii nu au dus la concluzia unor cresteri importante de prețuri, instituția neavand nicio modalitate la indemana (sau imputernicire de lege) care sa-i permita ...
Read More
AVINCIS
Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, berea specială de Crăciun care dă tonul sărbătorilor de iarnă ale românilor încă din anul 2000. Devenită un simbol al Crăciunului, Tuborg Christmas Brew este singura bere specială de sărbători din România și va fi disponibilă pe piață și în 2017, timp ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

“Meșterul român este unic: isteț, informat, uneori poznaș și mereu cu o soluție la îndemână”, MEȘTER CARD

Mester Card Praktiker-MullenLowe

MEȘTERUL – vedeta noii campanii semnate Praktiker și MullenLowe

 

 Primăvara se numără meșterii adevărați și avantajele oferite de cardul Meșter Card. La începutul lunii martie, Praktiker și MullenLowe au lansat o campanie dedicată unui public esențial pentru piața de DIY: meșterii.

Campania se desfășoară în perioada 14 martie – 31 decembrie și are ca obiectiv promovarea unui program de fidelitate unic în România, prin care Praktiker le oferă numeroase avantaje meșterilor deținători de Meșter Card. Printre acestea, reduceri trimestriale de 5% sub formă de voucher, dacă valoarea cumpărăturilor depășește 5.000 lei.

„Meșterul român este unic: isteț, informat, uneori poznaș și mereu cu o soluție la îndemână. Praktiker îl ajută să aibă întotdeauna cel mai bun sfat și cea mai adecvată soluție pentru clienții lui, și cu siguranță cele mai avantajoase oferte, prin intermediul Meșter Card”, declară Mirela Ochiană, Marketing Manager, Praktiker România.  

„Ce se întâmplă când o gresie se uită lung la un polizor unghiular? Păi e acolo o atracție, o relație urmată de o atingere uneori mai dură, alteori mai caldă. Cert e că orice meșter adevărat are o viziune clară asupra acestei relații și tinde să o folosească în a-și recunoaște colegii de breaslă. Aici intervine Meșter Card – un fel de al doilea card de identitate pe care doar meșterii adevărați l-au câștigat, făcând dovada priceperii practice. Și cine nu are nevoie de un meșter de meșteri?!”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Grupul Lowe.

Elementul central al campaniei de promovare este un meșter iscusit, protagonistul unui spot TV de 30 de secunde, care este difuzat pe principalele stații de televiziune.

Mixul de comunicare este completat de OOH, radio, online (bannere, site Praktiker, Facebook), precum și instore (postere, cataloage, leaflets), toate declinările fiind realizate de MullenLowe.

Echipa Praktiker implicată în campanie este formată din Mirela Ochiană (Marketing Manager), Ana-Maria Tofan (Senior Marketing Specialist) și Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).

Din echipa MullenLowe fac parte Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Valentin Lică (Senior Copywriter), Robert Șopârlache (Senior Art Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Ionela Tatu (Account Manager), Bianca Iancu (Account Executive).

Casa de producție cu care MullenLowe a colaborat în realizarea spotului TV Praktiker este Saga Film, iar regizorul a fost Constantin Popescu. Spotul poate fi urmărit aici:  bit.ly/1M6QeqW

 

 

 

Despre MullenLowe

Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativitatii.

În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), MullenLowe Profero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN