Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Este clar deja că inteligența artificială va conduce industria marketingului în direcții considerate Science Fiction acum câțiva ani. Deși guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atenționat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masivă a tehnologiei în viața noastră, omenirea a decis, practic, că e ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
agriculture for life, life for agriculture, artă, știință și viață, universităţii de știinţe agronomice și medicină veterinară din bucurești, usamvb
USAMV BUCURESTI Conferinţa Internaţională a Universităţii de Știinţe Agronomice și Medicină Veterinară din București "Agricultură pentru viaţă, viaţă pentru agricultură" O VIAȚĂ PENTRU AGRICULTURĂ A avut loc între 7 - 9 iunie 2018, Bucureşti, România O VIAȚĂ pentru Agricultură. Ce ziceți? Merită? Cu siguranță că merită. La o adică, e ...
Read More
AVINCIS
albacher,borsec,aquatique,bere,apa minerala,caldura,canicula,sete
ALBACHER, dar și BORSEC. Și AQUATIQUE! Am vrut să spun că BEREA și APA MINERALĂ sunt la mare preț, mai cu seamă acum, în luna august, când toată lumea tânjește după o gură de răcoare/ și o gură de prospețime ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

“Meșterul român este unic: isteț, informat, uneori poznaș și mereu cu o soluție la îndemână”, MEȘTER CARD

Mester Card Praktiker-MullenLowe

MEȘTERUL – vedeta noii campanii semnate Praktiker și MullenLowe

 

 Primăvara se numără meșterii adevărați și avantajele oferite de cardul Meșter Card. La începutul lunii martie, Praktiker și MullenLowe au lansat o campanie dedicată unui public esențial pentru piața de DIY: meșterii.

Campania se desfășoară în perioada 14 martie – 31 decembrie și are ca obiectiv promovarea unui program de fidelitate unic în România, prin care Praktiker le oferă numeroase avantaje meșterilor deținători de Meșter Card. Printre acestea, reduceri trimestriale de 5% sub formă de voucher, dacă valoarea cumpărăturilor depășește 5.000 lei.

„Meșterul român este unic: isteț, informat, uneori poznaș și mereu cu o soluție la îndemână. Praktiker îl ajută să aibă întotdeauna cel mai bun sfat și cea mai adecvată soluție pentru clienții lui, și cu siguranță cele mai avantajoase oferte, prin intermediul Meșter Card”, declară Mirela Ochiană, Marketing Manager, Praktiker România.  

„Ce se întâmplă când o gresie se uită lung la un polizor unghiular? Păi e acolo o atracție, o relație urmată de o atingere uneori mai dură, alteori mai caldă. Cert e că orice meșter adevărat are o viziune clară asupra acestei relații și tinde să o folosească în a-și recunoaște colegii de breaslă. Aici intervine Meșter Card – un fel de al doilea card de identitate pe care doar meșterii adevărați l-au câștigat, făcând dovada priceperii practice. Și cine nu are nevoie de un meșter de meșteri?!”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Grupul Lowe.

Elementul central al campaniei de promovare este un meșter iscusit, protagonistul unui spot TV de 30 de secunde, care este difuzat pe principalele stații de televiziune.

Mixul de comunicare este completat de OOH, radio, online (bannere, site Praktiker, Facebook), precum și instore (postere, cataloage, leaflets), toate declinările fiind realizate de MullenLowe.

Echipa Praktiker implicată în campanie este formată din Mirela Ochiană (Marketing Manager), Ana-Maria Tofan (Senior Marketing Specialist) și Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).

Din echipa MullenLowe fac parte Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Valentin Lică (Senior Copywriter), Robert Șopârlache (Senior Art Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Ionela Tatu (Account Manager), Bianca Iancu (Account Executive).

Casa de producție cu care MullenLowe a colaborat în realizarea spotului TV Praktiker este Saga Film, iar regizorul a fost Constantin Popescu. Spotul poate fi urmărit aici:  bit.ly/1M6QeqW

 

 

 

Despre MullenLowe

Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativitatii.

În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), MullenLowe Profero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN