Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
marfa și banii, calitate sau siguranță, marfa, banii. calitate, siguranță
Dintotdeauna, și la produsele alimentare, ca și la celelalte produse, calitatea a mers mână în mână cu siguranța. Au fost și alte  trăsături care, în diferite epoci, au dominat și au avut o influență decisivă asupra vânzărilor, asupra cererii și ofertei de pe piață. De pildă, designul. Mai ales la ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
insulele nova travel, insule, nova travel, center și eurolines, center, eurolines
INSULELE NOVA TRAVEL, TUI TRAVEL CENTER ȘI EUROLINES. ADICĂ NIȘTE OAZE DE VOLUPTATE NOVA TRAVEL, TUI TRAVEL CENTER ȘI EUROLINES sunt ele însele niște insule. Nu numai INSULELE SPANIEI în care ne trimit. Ci ele însele oaze de civilizație, de cultură organizațională & turistică. Oaze și insule în care ai ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

AB InBev a initiat cea mai mare ofertă de obligațiuni lansata vreodata de o companie

2015-10-30-1446220209-797927-Craft_Beer_at_the_Taedonggang_Microbrewery_No._3_12329931855

Acum doua zile, 13 ianuarie 2016, grupul belgiano-brazilian Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a oferit obligatiuni cu scopul finantarii preluarii rivalului SABMiller, in contexul unei operatiuni care se va dovedi a fi cea mai mare oferta de obligatiuni initiata vreodata de o companie. 

Anul trecut, cei 2 mari producatori mondiali de bere au incheiat un acord oficial prin care acestia preluau grupul SABMiller de catre rivalul lor AB InBev, suma de bani tranzactionata fiind de 110 miliarde de dolari.

De asemnea, un lucru important de mentionat este ca, producatorul berilor americane si belgiene Budweiser si Stella Artois (AB InBev) este posibil sa vanda bonduri in dolari in valoare de aproximativ 25 de miliarde de dolari, cu maturitati de pana la 30 de ani. Grupul belgiano-brazilian a avut cereri de mai mult de 80 de miliarde de dolari doar pentru oferta sa de obligatiuni, ceea ce inseamna ca aceasta suma a depasit cu mult creditele in valoare de 75 de miliar de dolari stranse de companie pentru finantarea preluarii grupului SABMiller.

Incetinirea economiei chineze, scaderea preturilor la materii prime si prima majorare a costului de credit in SUA in relatie cu susmentionata vanzare de obligatiuni s-au dovedit a fi cele mai mari probleme, cu care pietele de credit sunt nevoite sa se confrunte, din ultimul deceniu. In acelasi timp, aceste temeri ale companiilor le-au impins l-a cresterea costurilor cu imprumuturile care a ajuns la unul dintre cele mai ridicate niveluri din ultimii ani.

In concluzie, cele doua grupuri AB InBev şi SABMiller vor putea vinde 1/3 din totalul de beri comercializate global, in special remarcandu-se berea cu marca mexicana Corona si cea chineza Snow, fiind cea mai vanduta marca de bere mondial. Totodata, cele doua companii vor reusi sa realizeze de trei ori mai multi litrii de bere pe an decat producatorul de bere olandez Heineken, actualul cel de-al treilea producator de bere mondial.

 

CRISTIAN GĂLĂȚANU

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN