Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
top ice cream, înghețată
Ttrendul ultimilor trei ani UNILEVER BETTY ICE NESTLE ALPIN/FOOD UNION TOP GEL MACROMEX KUBO ICE CREAM MAI ÎNTÂI, O STRUCTURĂ DE PIAȚĂ Observații asupra pieței: Nici un competitor nu deține peste 20-25% din piață, așadar piața se prezintă relativ fragmentată. Nimeni nu domină copios piața, astfel încât structura pieței să ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
insulele nova travel, insule, nova travel, center și eurolines, center, eurolines
INSULELE NOVA TRAVEL, TUI TRAVEL CENTER ȘI EUROLINES. ADICĂ NIȘTE OAZE DE VOLUPTATE NOVA TRAVEL, TUI TRAVEL CENTER ȘI EUROLINES sunt ele însele niște insule. Nu numai INSULELE SPANIEI în care ne trimit. Ci ele însele oaze de civilizație, de cultură organizațională & turistică. Oaze și insule în care ai ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Un secret bine păzit: ÎN LABORATOARELE DOMENIILOR ANASTASIA

SE COACE O NOUĂ ETICHETĂ

Se aduc modificări și la forma sticlei
Am aflat! Am aflat, printre primii! Se pregăteşte ceva! Mai ales, da, pentru noi, se pregăteşte ceva. Ni se pregăteşte ceva, cu alte cuvinte! Pentru publicul avizat şi neavizat deopotrivă, dar şi pentru degustătorii de lucruri bune, deopotrivă. Şi nu în cele din urmă pentru oamenii de rând, căci buhul produsului trebuie să se ducă, sigur, până la urmă, şi la oamenii de rând, şi ei trebuie nărăviţi la lucruri bune.

DOMENIILOR-ANASTASIA-1

La Strejnic de Prahova, lângă Ploieşti, se coace ceva. Interpelate, autorităţile au refuzat să vorbească.
S-au încurcat în explicaţii, din care rezultă clar că voiau să disimuleze cumva. Probabil patronii sunt cei care au dorit să păstreze, pe cât se poate, secretul şi să nu iasă pe piaţă înainte de se decide cu totul.

Explorări şi prospecţii

La etajul de marketing se fac explorări. Noile prospecţii se referă la etichetă, căci s-au făcut mai multe rânduri de etichete. Şi acum oamenii se codesc pe care formulă să o aleagă.
Tot noutăţi se întâmplă şi în ce priveşte silueta sticlei.
Se doreşte, cu orice preţ, o reîmprospătare a formei pe care s-o aibă sticla.
Producătorii trebuie să se hotărască din scurt fiindcă sărbătorile bat la uşă. Şi vor trebuie să iasă cu un nou lot de oferte pentru consumatorii care abia aşteaptă să vadă ce surprize li se rezervă.

RETROSPECTIVA ANULUI 2015

DOMENIILOR-ANASTASIA-2

În ţara vecină şi prietenă, Ungaria, la Budapesta, avut loc, în debutul acestui an ( 27 februarie – 1 martie 2015), Târgul International de Turism.
Cea de-a treizeci şi opta ediţie a Târgului Internațional de Turism de la Budapesta a avut peste trei sute de expozanți din treizeci de țări. Ţara noastră, România, a avut, de această dată, statutul de invitat de onoare al târgului și s-a prezentat cu un stand de treizeci şi şapte de firme.
Organizatorul standului României a fost domnul Simion Giurcă, șeful Biroului de Informare și Promovare Turistică de la Viena.
Printre firmele româneşti s-a aflat şi DOMENIILE ANASTASIA.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN