Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Azi ne-am gandit sa scriem pentru voi, cititorii nostri, un articol despre 8 alimente pe care ar trebui sa le eviti, pe cat mai mult posibil, in dieta ta, deoarece acestea contin anumite substante care va pot face foarte rau. Noi nu uitam niciodata cat de importanta este sanatoatea pentru ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Telemeaua de Sibiu are, din acest moment, protecţia naţională a sistemelor din zona calităţii, potrivit legislaţiei europene şi naţionale, se arata intr-un comunicat in urma cu cateva zile, din partea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR). Denumirea înscrisa este protejată de orice alte practici folosite de producatori, care sa pacaleasca consumatorul ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

iSense Solutions – Românii sunt mai interesati de Black Friday

iSense Solutions: Românii, mai interesaţi anul acesta de reducerile de Black Friday

 

  Românii din mediul urban, cu acces la internet, sunt mai atrași anul acesta de reducerile de Black Friday, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Ponderea celor care intenționează să achiziționeze produse cu această ocazie a crescut semnificativ de la 28%, în 2014, la 34%, în 2015. În continuare, bărbaţii sunt mai interesaţi de evenimentul din 20 noiembrie, 42% dintre aceştia aşteptând să profite de reducerile de Black Friday, faţă de 27% dintre femei.

Topul produselor pentru care românii îşi doresc reduceri de Black Friday este similar celui din 2014: TV, electronice şi foto (preferate la promoţii de 33% dintre români), urmate de electrocasnice (31%), telefoane şi tablete (25%) şi produse IT (19%).  

„Intenţiile de cumpărare de Black Friday diferă în funcţie de diferitele categorii de cumpărători. Femeile vizitează site-urile cu reduceri de Black Friday în principal pentru a căuta ofertele pentru produsele electrocasnice, însă exista un interes tot mai ridicat pentru cumpărăturile online de fashion, tendinţă tot mai prezentă în comportamentul de cumpărare al reprezentantelor de sex feminin. Achiziţiile de tehnologie rămân teritoriul bărbaţilor, însă tinerii apreciază tot mai mult reducerile de Black Friday la telefoane sau tablete”, afirmă Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions.

Potrivit studiului, femeile îi depăşesc pe bărbaţi în ceea ce priveşte achiziţia electrocasnicelor (37% faţă de 25%) şi a articolelor de îmbrăcăminte şi încălţăminte (15% faţă de 6%). În acelaşi timp, cumpărătorii cu vârsta cuprinsă între 15 și 24 de ani doresc cel mai mult să cumpere telefoane sau tablete (40%, față de 25% din totalul cumpărătorilor). De asemenea, 43% dintre persoanele cu venituri mari pe gospodările (5.000 RON sau mai mult) au declarat că vor cumpăra electrocasnice.

Exceptând ziua de Black Friday, primele cinci categorii de produse pe care românii din mediul urban, cu acces la internet, intenţionează să le cumpere online, în următoarele 12 luni, sunt articolele de îmbrăcăminte/încălţăminte (44%), electrocasnicele (35%), cosmeticele (33%), telefoanele mobile şi tabletele (32%), urmate de pachetele turistice sau de petrecere a timpului liber (31%).

Comparativ cu 2014, se constată o creştere a intenţiei de cumpărare pentru următoarele categorii de produse: îmbrăcăminte/încălţăminte (+7 puncte procentuale), electrocasnice (+12 puncte procentuale), televizoare, electronice şi foto (+6 puncte procentuale) şi jucării/produse pentru copii (+6 puncte procentuale). Dacă femeile sunt mai interesate decât bărbații de achiziționarea online a articolelor de îmbrăcăminte/încălţăminte (50% față de 37%) și a produselor cosmetice (43% față de 22%), bărbații intenționează într-un procent mai mare decât femeile să cumpere online telefoane mobile şi tablete (37% faţă de 27%), televizoare, electronice şi foto (39% faţă de 18%), computere şi periferice (34% faţă de 15%), precum și servicii de telecomunicaţii şi internet (25% faţă de 10%).

Studiul mai arată că românii apreciază recenziile despre produse, scrise de alte persoane, considerându-le foarte importante la achiziţionarea de produse precum pachetele turistice sau de petrecere a timpului liber, produsele bio, telefoanele mobile şi tabletele.

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.011 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban din România, utilizatori de Internet. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 10 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

iSense.Solutions

(dreapta) Andrei Canda, Managing Partner iSense si (stanga)Solutions Traian Nastase, Managing Partner iSense.Solutions

 

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN