Alira.ro | Datini de vinSalonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
Ah! Eterna lupta intre persoana care spune ca apa de la robinet e buna si cealalta, care bea intotdeauna numai apa cumparata (plata si minerala). De asta am si putea spune ca sunt 2 tipuri de oameni...nu credeti? Azi aflam raspunsul! Inginerul Alex Manea a aratat, la antena3.ro, care este ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In sfarsit, ne intrebam daca se stia sau nu despre acest DUBLU STANDARD AL ALIMENTELOR. Dar haideti sa urmarim si declaratiile oficialilor, celor din Comisia Europeana, dar si demintarilor si functionarilor publici care lucreaza/lucrau in Guvern, respectiv Parlament. Aceasta este cea de-a treia parte a articolului, >>CEA DE-A DOUA PARTE ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
Am pregatit pentru tine o super oferta, extrem de rara de la FlyDubai pentru foarte multe vacante exotice. Mai exact sunt urmatoarele: ETIOPIA, Oman, Zanzibar, Dar Es Salaam, Maldive, Sri Lanka, Nepal si Emiratele Arabe Unite. Mai jos sunt toate promotiile si perioadele corespunzatoare ofertelor! ATENTIE TOTUSI, ca-ntotdeauna perioadele sunt ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Etapa a doua a proiectului Lidl „Viitorul Șef de Magazin” – Managerii de Magazin primesc autoturisme

.

Managerii de Magazin, absolvenți ai proiectului „Viitorul Șef de Magazin”, derulat de Lidl România, au primit autoturisme din partea companiei, în cadrul unui eveniment dedicat. Astfel, Managerii de Magazin Lidl din magazinele din toată țara au intrat in posesia autoturismelor Skoda Rapid, promise de companie.

Manageri-Magazine

Proiectul „Viitorul Șef de Magazin”, demarat de Lidl în luna mai a anului curent, are ca obiectiv perfecționarea șefilor de magazin din întreaga țară, oferindu-le posibilitatea de a-și îmbunătăți competențele manageriale și de leadership. Această inițiativă amplă reprezintă totodată o recompensă pentru Echipa de Succes, formată din angajații Lidl ce lucrează împreună pentru a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.

„Acest proiect este unul revoluționar pentru piața din România, inovând în dezvoltarea strategică a resurselor umane din prima linie a business-ului Lidl – zona de interacțiune directă cu clienții noștri. Managerii de Magazin, alături de echipele lor, sunt cei cu care clienții interacționează zi de zi și au un rol cheie în activitatea noastră. De aceea, prin acest program de perfecționare, dar și prin beneficiile oferite, dorim să le demonstrăm că apreciem eforturile depuse de ei și dedicarea lor și că îi sprijinim să-și atingă potențialul,” a declarat Dl. Frank Wagner, Director Național de Vânzări, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Autoturismele oferite Managerilor de Magazin fac parte din pachetul atractiv de beneficii oferit în semn de apreciere pentru implicarea lor. Acesta se adaugă dotărilor și avantajelor suplimentare, dar și evenimentelor de școlarizare și dezvoltare profesională la care Managerii au acces. Investițiile făcute în proiectul „Viitorul Șef de Magazin” sunt estimate a se ridica la 5 milioane de euro.

„Lidl crede în angajații săi, iar dezvoltarea acestora este una dintre prioritățile noastre. Prin perfecționarea și calificarea șefilor de magazine, Lidl investește în viitorul lor, în performanță, făcând un pas esențial către excelența managerială. Autoturismele primite de către șefii de magazine sunt expresia aprecierii pe care le-o purtăm pentru activitatea pe care o îndeplinesc. Ne dorim ca ei să evolueze în continuare în cadrul acestui program, să se dezvolte ca manageri desăvârșiți și să își sprijine echipele pe calea către succes,” a declarat Dl. Antoniu Radu, Director Național Administrativ, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Organizat în fiecare regiune în parte, evenimentul în cadrul căruia Managerilor de Magazin le-au fost predate autoturismele a pus din nou în lumină importanța activității lor, ca nucleu al echipelor de angajați a fiecărui magazin Lidl din țară. Ceremonia de înmânare a cheilor autoturismelor a reprezentat un nou pas făcut în formarea noii generații de Manageri de Magazin Lidl. Odată cu recepționarea autoturismelor de serviciu, aceștia au aflat și toate informațiile legate de utilizarea și mentenanța acestora.

Rețeaua Lidl România numără, în momentul de față, un total de 190 de magazine în toată țara și peste 4.200 de angajați.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN