Alira.ro | Datini de vin Iubesc Vinul Romanesc
Samsung Galaxy S9 și S9+ vor fi lansate anul acesta la Mobile World Congress din Barcelona, în luna februarie și vor putea fi cumparate de la 16 martie, au declarat diferite surse oficiale. Pretul, totusi, nu este inca stabilit in mod clar, desi cel mai probabil Galaxy S9 va fi in jur ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Datorita scumpirii anumitor produse, ca oua, carne si produse lactate, Consiliul Concurenței a fost sesizat de MADR. De asemenea, semnificativ este si faptul ca analizele Ministerului Agriculturii nu au dus la concluzia unor cresteri importante de prețuri, instituția neavand nicio modalitate la indemana (sau imputernicire de lege) care sa-i permita ...
Read More
AVINCIS
Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, berea specială de Crăciun care dă tonul sărbătorilor de iarnă ale românilor încă din anul 2000. Devenită un simbol al Crăciunului, Tuborg Christmas Brew este singura bere specială de sărbători din România și va fi disponibilă pe piață și în 2017, timp ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

PENTRU NOVA TRAVEL, TUI TRAVEL CENTER ESTE UN FRATE MAI MARE

Nicolae Lech. Grizonat, femecător. Spilcuit. E ca scos din cutie, în orice împrejurare, la munte și la mare. Știe că imaginea e totul. Un tip wow!
Un tip care are alură de personaj hollywoodian, zîmbet aidoma. DAR, dincolo de toate aceste aparențe, înăuntru zace un tip cald, dezinvolt, cu un umor netăgăduit.
Un tip care citeste lucrurile și te citește pe loc. 

miki-lech

  1. Care a fost cel mai grozav voiaj în care ați fost vreodată?
    – De-a lungul carierei am avut ocazia unor voiaje „grozave” – fară a fi neaparat destinația cea care să confere acest titlu . Amintesc doar câteva 🙂
    – Deplasare la New York pentru 10 ore 🙂 1994
    – Zbor „privat” Boeing 737 – 400 pe ruta Bucuresti Budapesta (o placere sa fii servit de o echipa de stewardese in exclusivitate) 1996
    – Coreea de Nord – experienta unica si …..eventual plimbarea cu masinutzele electrice la Munchen cu Michael Jackson 🙂
  1. Care este cel mai neobișnuit/extraordinar voiaj pe care îl propune TUI/EUROLINE?Incercam sa aducem mereu ceva extraordinar dar o „destinatie” mai putin obisnuita este – agentia de turism – locul de unde se initiaza orice voiaj al grupului Eurolines , unde incercam prin consultantii nostri sa oferim primele semne de unicitate.
  1. Descrieți-ne pe scurt, în mod colocvial, relația NOVA TRAVEL-EUROLINES.
    O relatie intre 2 prieteni – zile deosebite , zile mai putin placute , dezbateri comune si multe multe discutii despre colaborarea intre 2 caractere diverse dar atat de comune. E o prietenie ajunsa deja la maturitate 🙂
  1. Este TUI fratele mai mare al EUROLINES?
    TUI este un frate mai mare in industria de Travel iar relatia cu Eurolines este in baza unui contract de franciza – contract care a intrat in al 4-lea an deja si care imparte avantajele „frateste” intre cei implicati 🙂
  1. Cum vă îmbiați clienții să vă cumpere produsele?
    Aici este meritul deosebit al consultantilor din toate agentiile Eurolines din tara – care au inteles ca vanzarea nu se opreste la cel mai bun tarif de pe piata – ci inseamna mult mai mult si plusvaloarea vine tot din noi .
  1. Au clienții NOVA/EUROLINES un anume tip de comportament?
    Un comportament pe care il au majoritatea clientilor – isi doresc o consultanta pe masura si vor sa gaseasca la noi raspunsurile la intrebarile legate de calatorii. Monologul facilitat de www. sa se transforme intr-un dialog constructiv care sa duca la decizia imediata de a „impacheta” …
  1. Care este publicul-țintă al dumneavoastră?
    Ne adresam tuturor categoriilor, dar masuratorile ultimilor 2 ani ne indica o selectie a clientilor si plasarea noastra in preferintele clientilor cu venituri medii si peste medie. Aceasta categorie de clienti ne si obliga pentru ca, in momentul in care am iesit din zona ieftin – doar sa fie ceva – expertiza fata de care ne expunem ne obliga .
  1. Care e cea mai căutată vacanță la dumneavoastră?
    Functie de sezonalitate 🙂 raman tot destinatiile clasice – dar observam cresteri in zona : destinatii exotice & croaziere .
  1. Care ar fi noutățile pentru această vară care urmează?
    Noutatile vor veni in 2016 – acest an fiind un an de consolidare ; ne dorim ca produsul de chartere sa ajunga la maturitate.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN