Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

albacher, bere blonda
O bere blondă autentică (asemeni oricărei blonde natur), născută prin îmbinarea tradiției autentice germane cu tehnologia modernă de producție și filtrare. O rețetă infailibilă: combinația de tradiție cu ultima tehnologie în domeniu... Sfat de pastrare/Utilizare/Preparare: A se feri de temperaturi ridicate si inghet. Beneficii: Produsa dupa cea mai noua tehnologie mondiala ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Publicul mai are putin timp in care poate vota 1 data afacerea lui preferata. Premiul cel mare de 200 000 $ va urma sa fie impartit, in această etapă, dupa numărul voturilor, intre cei 27 de finaliști, pentru fiecare. Taraba Virtuală (in care votati si dvs.) sustine start-up-ul românesc, prin ...
Read More
AVINCIS
Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, berea specială de Crăciun care dă tonul sărbătorilor de iarnă ale românilor încă din anul 2000. Devenită un simbol al Crăciunului, Tuborg Christmas Brew este singura bere specială de sărbători din România și va fi disponibilă pe piață și în 2017, timp ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

iSense Solutions – Românii sunt mari consumatori de ouă

image001

iSense Solutions: Românii sunt mari consumatori de ouă

 

 Oul este unul dintre cele mai importante alimente ale românilor, întrucât 93% dintre persoanele din mediul urban le consumă, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult decât atât, 83% dintre aceştia consumă ouă de cel puţin 2-3 ori în fiecare săptămână.

Indiferent de modul de preparare, românii preferă să mănânce ouă la micul dejun, însă acestea sunt consumate şi la prânz, la cină, la pachet la şcoală sau la serviciu sau ca gustare între mese.

Atunci când cumpără ouă, cei mai mulţi români (94%) îşi doresc ca acestea să fie proaspete, însă alte criterii pe care le iau în considerare sunt raportul calitate-preţ (87%), originea cât mai naturală (să provină de la găini hrănite natural – 85%) şi gustul cât mai asemănător cu cel al ouălor de ţară (84%).

Potrivit studiului, cea mai apreciată marcă de ouă de în rândul bucureştenilor este Familia Toneli, aproape jumătate dintre aceştia (48%) consumând aceste ouă în ultimele 12 luni.

 „Pentru bucureşteni, care sunt de obicei şi mai atenţi decât restul românilor la calitatea produselor,  brandul care a reuşit să răspundă cel mai bine preferinţelor consumatorilor (produse proaspete, raport bun calitate-preţ, origine naturală şi gust ca la ţară) este Familia Toneli: 1 din 2 bucureşteni o consumă, iar 27% sunt loiali acestei mărci (o consumă cel mai des). Aceste rezultate sunt impresionante, ţinând cont că vorbim despre o piaţă pe care nu ne-am aştepta, în mod normal, ca marca să fie atât de importantă”, afirmă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.000 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru mediul urban. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

 

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu o vastă experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

Andrei Canda, Managing Partner iSense.Solutions

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN