Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Declaratie Raiffeisen Bank referitoare la incidentul de la Agentia Unirii

 

Raiffeisen Bank a luat nota de intentia unor clienti cu credite in CHF,
declarata pe retelele de socializare, de a bloca activitatea unor agentii
bancare prin depuneri succesive de sume de valori mici (un leu). Pentru a
putea deservi toti clientii nostri am organizat in fiecare agentie cate un
ghiseu special dedicat acestor operatiuni, astfel incat toti ceilalti
clienti sa poata sa efectueze tranzactiile pentru care vin in agentii.

In cursul dupa –amiezii de 11 februarie, un grup de 10 clienti a dorit sa
faca depuneri succesive de 1 leu sau mai putin intr-una dintre agentiile
bancii din Bucuresti in scopul achitarii unor rate. Dupa ce au fost
indrumati catre ghiseul dedicat acestor operatiuni, acestia au devenit
violenti si au agresat verbal personalul agentiei precum si pe ceilalti
clienti prezenti in agentie. In consecinta, a fost apelata sectia de
politie din zona.

Raiffeisen Bank le cere scuze clientilor afectati de comportamentul
persoanelor in cauza. De asemenea, consideram ca aceasta modalitate de
exprimare constituie un abuz de drept.

Potrivit dispozitiilor art. 15 din Codul Civil, “niciun drept nu poate fi
exercitat in scopul de a vatama sau pagubi pe altul ori intr-un mod excesiv
si nerezonabil, contrar bunei-credinte”.

In acest context, am decis sa limitam depunerile de numerar consecutive, cu
scopul achitarii ratelor la toate tipurile de credite, la un numar de cinci
operatiuni/zi. Consideram ca fiind de rea-credinta actiunea celor care, pe
de o parte, nu discuta cu banca situatia lor concreta, pe de alta parte
aleg sa blocheze activitatea atat a bancii, cat si a celorlalti clienti.

Raiffeisen Bank reafirma disponibilitatea de a oferi solutii la problemele
si solicitarile fiecaruia dintre clientii sai, fie prin completarea
formularelor disponibile atat in agentii, cat si pe site-ul bancii
www.raiffeisen.ro, fie prin apelarea serviciului de asistenta clienti la
numarul de telefon 0800 802 02 02.

Sigla_Raiffeisen-Bank

 

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN