Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Grecia, brand de tara, Ammouliani
AMMOULIANI 2021 O PRIVIRE DE ANSAMBLU  Pentru că anul 2020 nu a fost cel mai fericit an cu putință, cauzele sunt știute/în primul rând, așa-numita criză sanitară, ne pregătim, cu entuziasm/și toate forțele, pentru anul viitor. Am putea, credem să ne luăm revanșa în 2021. O REVANȘĂ care nu numai ...
Citește mai mult
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
Grecia, brand de tara, Ammouliani
AMMOULIANI 2021 O PRIVIRE DE ANSAMBLU  Pentru că anul 2020 nu a fost cel mai fericit an cu putință, cauzele sunt știute/în primul rând, așa-numita criză sanitară, ne pregătim, cu entuziasm/și toate forțele, pentru anul viitor. Am putea, credem să ne luăm revanșa în 2021. O REVANȘĂ care nu numai ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

13 specialiști de top la cea de-a 7-a ediție Marketing în Direct

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

13 specialiști de top la cea de-a 7-a ediție Marketing în Direct

 

Pe 24 Septembrie va avea loc cea de-a șaptea ediție a conferințelor Marketing în Direct, eveniment în cadrul căruia participanții au ocazia să afle know-how valoros despre cele mai bune tehnici pe care ar trebui să le aplice în business-ul lor pentru a ajunge cât mai aproape de consumator. Este locul unde sunt oferite informații de valoare într-o formă optimizată, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant să iși actualizeze și completeze informațiile și de-a doua zi să le și poată implementa.

Cei 13 speakeri vor aborda tema generală de interes a conferinței de anul acesta – ”Marketing digital sau promoții offline?” și totodată vor oferi sfaturi și informații utile pentru managerii din diverse sectoare de business sau antreprenorii care vor să își dezvolte business-ul în direcția corectă.

Participanții vor avea ocazia să asculte specialiști de top din industria de marketing cum ar fi Chris Arnold – Fondatorul agenției de publicitate și marketing Creative Orchestra.

Înainte de a înființa propria agenție de publicitate, Chris Arnold a condus departamentele de creație ale unor agenții de renume precum Saatchi & Saatchi și în același timp a reușit să își extindă contribuția, aducând industriei de marketing o sursă de inspirație – cartea Ethical Marketing & The New Consumer, contribuind totodată la redactarea materialelor pe unul dintre cele mai cunoscute bloguri de marketing – Brand Republic.

”The key is, no matter what story you tell, make your buyer the hero!”

Laura Dragomir – Expert în comunicare și cofondator Brainguys va vorbi despre rolul marketingului online și offline în cadrul conferințelor MID, dar și despre importanța comunicării eficiente în funcție de comportamentul consumatorului.

”Una dintre așteptările consumatorului este să îi spui o poveste pe care să o creadă și să-și dorească să fie parte din ea. Dacă poveștile sunt despre produse și servicii, nu este storytelling. Este o broșură. Tu ești cel care dă măreție poveștii. ”

În cadrul evenimentului vor fi prezenți specialiști de top precum Alexandru Israil – Guerrilla Marketing Certified Professional, Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC, Andreea Munteanu – Managing Director Vivid Events2, Raluca Dinu – Media & Advocacy Officer Unicef, Mugur Pătraşcu – Owner iLeo, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design, Alin Angheluță – Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice București, Constantin “Noro” Ferseta – Fondator GM Kuantero, Ștefan Iarca – Country Head Possible şi Mihai Năsăudean – General Manager Good Afternoon.

Cea de-a șaptea ediție MID va avea loc pe 24 Septembrie, la Stejarii Country Club. Mai multe detalii despre desfășurarea conferințelor pe site-ul evenimentului: http://www.marketingindirect.ro.

Ofertă corporate specială până pe 14 septembrie: cumperi 3 bilete, plăteşti 2!

kl;k

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation